En vanlig Tisdag...

Tjola!

Nu har jag äntligen satt mig ner och tänkte vila benen och blogga lite =) Fattar inte var mina dagar tar vägen...fullt upp hela tiden...va har hänt...helt sjukt...inte mkt slapp om dagarna..skolan har börjat igen efter praktiken och vi har börjat en ny kurs som ska va på engelska..ajaj...fan jag m min knackiga engelska..haha..nog för att Thailändarna förstod va jag sa när jag var där men hur bra är dom på engelska då?!! HAHA Hoppas bara på d bästa att detta kommer gå bra..sista kursen innan SOMMARLOV!! Åh att säga det ordet är för underbart härligt!! Bara mindre än 2 månader kvar i skolan innan det är slut för sommaren...yihii!!

I helgen var jag som sagt i Örebro och festade loss på Carros 25-års fest..vikken fest, roligt som fan va det rent utsagt! Började m förfest hemma hos Kariin...det blev ett kärt återträff m gamla klasspolare från Folkhögskolan, Jätte-kul och se er ALLIHOPA!! Vi förfestade och karin tog fram en pyssellåda som jag såklart blev avis på =) kul m pyssel juh. Eller hur Karin? :) Sen drog det av till Harry´s för att träffa födelsedagsbarnet och käka god mat och festa ännu mer! Skit god mat...ojoj...musicquiz...trevliga folk... Hajvin i en vattenflaska...agerade smikkös...dans...kan det bli bättre?...ojoj..!! NÄÄ Men D var grymt kul och det kommer bli fler fester i Örebro m mina gullisar ska jag se till.  Här lite läckra bilder från festen...se och njut -->
            
                 
      Carro!!                             Syrran                  Sandra & Karin                 
   
             ME!                        The Gang
     
       Sååå Sööta!                  Fyllon..                   HAHA...gordon  
 
     Mariiie!            Säger inget...


Nu är det tamefanemig VÅÅÅR!!!

Hopp...!

>Nu kommer snart Thailandsinlägget...ojoj...det är så nära...<


Kommentarer
Postat av: Hanna (bryntiz) :P

Hej hopp jag hittade din blogg!
Vad roligt att läsa hur du har det, samma lika partyprinssesa det ser jag de!!!
KRAM KRAM

2008-04-16 @ 08:12:16
URL: http://hannatanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0