haha..kass man är..

JAJA...jag är kass på att uppdatera min blogg och har insett det...nog om det..
Har varit mycket som vanligt, men nu börjar det arta sig..sitter nu med internet i nya lyan och skriver min praktikrapport, har ju varit ute på praktik på SAABs företagshälsa å det ska ju såklart redovisas. Tiden gick snabbt som fan men visst har man lärt sig en del av dessa 4 veckor. Kul m lite ombyte av miljö oxå! :)

Flyttstädade klart gamla lyan igår, väldigt skönt att ha det ur världen, ett mindre projekt avklarat. GÖTT! Så nu gäller det bara att försöka få klart och plocka det sista här hemma så man känner sig klar nångång. Vill ha ett riktigt hem nu för en gångs skull!! Men fint kommer d bli, d vet jag!

Imorrnbitti tar jag tåget och beger mig till min gamla kära stad Örebro! Ska nämligen dit och fira en riktig god vän som fyllt 25 år :) Kommer bli en galen fest imorrn som vanligt när mitt örebro-gäng är med..ojoj..va skoj d kommer bli, längtar så jag spricker! Före festen ska jag och några kära vänner jag inte sett på ett tag samlas och få i oss lite sprattelvatten och umgås och ha skoj =) Här är galna gänget som ska med på kalajs:
                                 
Sandrarino å Pinkwoman                  YO Sister!    
                   
               STJÄRTEN!                             MR. Lupp

Ha en trevlig helg allihopa för d ska vi ha!! :) Kommer uppdatering om helgens bravader nästa vecka! 

- Thailandsresan kommer alldeles alldeles snart!!... 

Tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0