Jag vill ha fredag idag!!

Jaaa precis...idag är det Fredag, min favvo dag på veckan! :D Men det är väldigt konstigt att tiden går så förbaskat fort...tyckte nyss det var fredag!! Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt?!

Har skrivit klart och skickat in min hemtetan nu, så känns skönt! Så nu är dom två största plugggrejjerna avklarade innan jul så man slipper sitta med dom över julen då man vill ha ledigt. Har även plockat en massa här hemma, blir saker på en gång överallt, fattar inte var dessa saker kommer ifrån. Idag har jag tvättstuga och så har jag städat fint i badrummet, det behövdes vil jag lova! Sen när Johan kommer hem ska vi åka ner till min skola och lämna tillbaka en bok och kopiera lite papper.

Ikväll blire vår favvomat som typ varje fredag, Tacos :D Sen ska vi nog ta oss nåt glas vin och sätta oss och ha rimstuga, haha...det är så kul att skicka med ett rim på klapparna! Annars blire en lugn kväll, jo förrsten ska packa lite oxå, bäst och börja i tid det är ju en del som ska packas, blir ju iallafall borta i två veckor...mycket kläder kommer det bli, eftersom jag är expert på att packa....not...haha..
  

På Lördag ska vi åka en sväng till Överby, Johan blev inte riktigt klar med sina klappar, puh....sen står dammsugning och packning på listan. Det bir det nog någon god mat vi ska laga :)

  

På söndag morgon lämnar vi Trollhättan för det här året, jag åker hem till Dalaskogen och Johan åker hem till Uppsala, så vi kommer som alla andra år att fira jul på varsitt håll, men det blir bra vi kommer ju ses sen till nyår! :D


Nu äre dax att springa ner i tvättstugan och hämta upp sista tvätten....




Fick reda på en sak idag...hihi.... så Grattis till er i V-ås! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för bra Therese och fixa biljetter till oss. =) Ser verkligen fram emot det.

Längtar tills du kommer hem vännen.

puss

2008-12-20 @ 17:05:34
Postat av: Anonym

Du är för bra Therese och fixa biljetter till oss. =) Ser verkligen fram emot det.

Längtar tills du kommer hem vännen.

puss

2008-12-20 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0