Julafton!!

Ja idag är dagen här, självaste Julafton! Va mysigt :D 
Snart är det den årliga traditionen som startar igång, dagen i Fam Reimers/Georgsson börjar med tomtegröt till frukost och i gröten placeras en mandel som någon sen får, detta betyder tur :D  Sen är det dags att fixa iodning sig för släkt som kommer, efter det så är det julklappsutdelning och iår har jag fixat rim till mina klappar, Tack johan för hjälpen, dom blev skit grymma! Sen är det äntligen dags att käka julmat, så gött, har sett framemot det :D Men kommer hinna trötta, haha. Sen resten av kvällen så myser man med familj och släkt och umgås!
 20.00 ikväll startar en ny tradition som vi brukar se på, nämligen Tomen är far till alla barnen, så sjukt rolig film!

   


**Jag önskar min familj och alla mina vänner en riktigt GOD JUL!!! **






Annars har inte hänt så mycket, jag har anlänt till Ludvika i söndags kväll, sedan dess har jag hunnit att fixa en massa ärenden, pluggat, hjälpt till att förbereda julmaten, bakat julgodis, slappat, sett film, varti på stan m Sandra, hängt med Sandra och fixat igång hennes digital tv och trådlösa bredband =) är helt impad av mig själv att jag klara det!! Kul!
 
Nu börjar man längta till morgondagen, då det är Middag med familjen, Andreas och Moa kommer hit, kul! 
Sen är det dags för den årliga juldagsfesten med utgång! Har sett framemot denna juldagskväll då vi förfestar och sen går ut på Folkan :D Vi kommer ha så kul det garanterar jag brudar!!!

Får återkomma mer om den kvällen...


Kommentarer
Postat av: Camilla Svärd

Lite sent med God Jul-önskning men i alla fall. Hoppas att du har haft en riktigt God Jul och att du får ett Gott Nytt År. Kram kram Camilla

2008-12-25 @ 18:20:45
URL: http://camillascorner.wordpress.com
Postat av: Gunsan

GOTT NYTT AR!!!

Hoppas ni overlevt hela julen och att den var en hit. Usch vad jag saknar svensk julmat!



Tomten ar far till alla barnen - kanonfilm, undrar om den finns med engelsk text, hm....



STOR Kram fran ett snuvigt, kulet och mycket dimmigt Kalifornien

2009-01-01 @ 00:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0