Senaste veckorna och nyfriserad!

Jaa då var jag tillbaka i bloggens värld igen, har varit så mycket på sista tiden i skolan och här hemma, har knappt varit en lugn stund...så nu ska det bli skönt med lite ledighet, gick sista dagen i skolan igår för det här året :) D är gött men har en hemtenta som ska in om en vecka, men det ska gå bra.

Första advent firades med myspys, grannarna kom över å vi åt lussekatter å drack glögg och spelade spel, mycket trevligt :D Det är ju så mysigt nu när alla stjärnor och ljusstakar har kommit upp runt omkring som lyser upp i mörkret!

Förra Torsdagen efter Johan slutat jobbet så bar det av till Uppsala, på vägen dit så åkte vi förbi Eskilstuna och hämtade johans mormor, hon är för gullig hon. Kom fram ganska sent så var bara att gå å lägga sig för att gå upp kl 6 på fredagsmorgonen å sjunga för Johans mamma som fyllde 60år. Det blev en lång dag när man går upp så tidigt. Förmiddagen så satt jag hos frisören i hela 3 timmar, har nämligen gjort en helrenovering och gått över från blodin till brunett :D spännande, jag kände att jag ville göra nåt ovanligt så det fick bli lugg å brunt hår, jätte kul!! Jag är väldigt nöjd och har fått massor av komplimanger och bra reaktioner. KUL! Så nu ska jag ta reda på om det verkligen är lika kul att va brunett som blondin...SÅ VA TYCKS??

FÖRE...       EFTER....       

Fredagskvällen kom johans släkt på hans pappas sida och vi gick ut och åt på en turkisk restaurang och hade det trevligt. Kvällen slutade hos Sofia å  Andreas vänner, Malin å Tommy, där vi sjöng singstar å drack rödvin :D Blev kanske lite mycket av det röda...sen var det dags att åka pakethållare hem i regnet, fick skifta mellan sofias å andreas pakethållare det kan vara lite svårt att skjutsa när man har så lite luft i däcken å dessutom massa vin i kroppen..hehe..Men vi hade bra kul på den färden! Tack för en trevlig kväll och resorben jag fick!

  + 

Lördagen gick vi upp runt 9 för att ta oss ner på stan å springa ärenden och jag passade på att köpa lite nytt smink, sen var det bara att åka hem och göra sig iordning för 60års kalas och hjälpa till att fixa iordning allt inför alla gästerna skulle komma. Sen var det kalas, smörgåstårta, vin, princesstårta, massa folk och en underbar stämmning. Kul att träffa johans kusiner med, dom är så goa så! Efter ett antal vinglas så kom vi på att vi skulle bege oss ut på krogen, så det var bar aatt pundra näsan och beställa en taxi. Kvällen/natten tillbringade vi på Etage, en karaoke krog, där vi sjöng å dansade...det var en trevlig kväll men man var mest trött men en rolig avslutning på lördagen.

Söndagen sov vi ut lite grann, sen var det massage på schemat, så underbart skönt!! :D så tur att man inte var så bakis säger ja. Hur hade det sett ut, legat på den där massagebänken å spytt ner i det lilla håler för ansiktet...haha...nää tack! Sen käkade vi lite och kollade på Idol-reprisen...timmarna bara flög förbi sen var det dags för oss att bege oss hem mot Trollis. Efter 5 timmars mörkerkörning va man bra slut alltså...

Känner mig forfarande trött efter den helgen, fick inte så mycket sömn, sen har det varit skola mån-tors så nu hoppas jag på att få sova ut lite mer!! Det är så underbart att få kliva upp och inte känna nån stress att man ska iväg till skolan, d är livet d =)

Nä nu kurrar magen, så dags för lite frukost så man får i sig lite enegi för att sätta igång och plugga lite...

JAG VILL HA FREDAG IDAG :D      

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du blev supersnygg i håret. Passar väldigt bra som brunett. Hoppas att allt är bra med dig i övrigt. Jag brukar titta in på din blogg lite då och då och du verkar ha det bra.



Ha det så bra och trevlig lucia. Kram Camilla Svärd

2008-12-13 @ 12:48:27
URL: http://www.camillascorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0