Tisdag och snart en vecka kvar till Julafton...

Brunetten här....

Helgen har varit helt okej....

* I Fredags var jag bänkad framför Idol finalen och åt tacos å drack nåt glas vin, Myspys! Det var helt rätt person som vann Idol, Äntligen!!
* I lördags var vi uppe tidigt och kolla på Lucia på tv:n och sen var det bara att göra sig klar för en heldag på Överby å stan för att köpa klart julklapparna, det har gått väldans bra för mig det här året, har hittat skit bra saker :D Detta brukar vara väldigt jobbigt och svårt annars. På kvällen så drack johan och jag nån öl och lagade god middag ock slog in julklappar. Sen råkade d bli ett glas vin oxå, sen smsade grannen å fråga vad jag gjorde och fråga om jag inte ville komma över å sjunga lite Singstar, och jag bangar inte i första taget på det spelet så jag tog med mig två öl och gick över, där satt dom och grogga å sjöng å tjåla, så efter ölen så kände jag mig väldigt uppe i varv och bestämde mig för att följa med damerna ut på krogen en sväng, men det var inte som förväntat, allt gick så snabbt och jag kände när jag kom ner att jag hade ingen lust, var väl inte laddad som jag trodde...
*Söndagen bestod av städning och tvättstuga, dagen flög fort förbi och på kvällen så blev det lite adventsmys med glögg, lussekatter och julmust och såklat julmusik...hehe...


     


Måndag och Tisdag har bestått av plugg, plugg och slapp. Har en hemtenta som ska va inlämnad på fredag morgon, så jag sitter å pular ihop den och sen slöar jag en hel del framför dator och framför tv:n, GÖTT!  Så skönt att få göra saker i sin egen takt och blanda med att bara göra ingenting!!

Nu ska jag snart iväg och fylla på mitt vaccin som jag tog innan jag åkte till Thailand, när den är påfylld har jag skydd i 20 år framöver, skit bra om jag ska ut å resa nån gång igen, man vet ju aldrig! :D




Kan inte Julstämmningen komma snart....!??










Förrsten kom ju på att jag köpt ny mobil YIHOOOOO!!!! och skaffat abbonemang, så nu kommer jag ringa mer till vissa personer!! :D Det var en julklapp till mig själv från mig själv! Nöjd!!!!


SÅÅ HEEET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0