Utmaning..

Som ni ser så har jag blivit utmanad av Sofia :D Så sofia här får du...hehe...

Tre saker som skrämmer mig:
* Sjukdomar
* Att det händer nå illa med dom runt omkring mig
* Sprutor

Tre personer som får mig att skratta:
* HAHA...Robert Gustavsson helt klart!
* Mina nära och kära
* Serien Elvis

Tre saker jag älskar:
* Familjen
* Vännerna
* Caesar

Tre saker jag hatar:
* Småkryp
* Krig
* Pölsa

Tre saker jag inte förstår:
* Varför det måste finnas så mycket elände i världen?
* Varför livet är så svårt ibland?
* Varför man tar vissa saker för givet...

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
*Ja, haha, jag använder inget skrivbord, kör med bärbar dator...

Tre saker jag gör just nu:
* Skriver här
* Försöker få igång tv:n
* Sitter med fötterna på bordet

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Resa mer
* Skaffa familj
* Bara göra roliga saker och leva livet!

Tre saker jag vill göra:
* Shoppa!
* Tatuera mig igen såklar :D
* Gå på Ikea...hehe

Tre saker som är viktigt i ett förhållande:
* Ärlighet
* Visa sina känslor
* Humor

Tre personer jag lyssnar på:
* Mamma absolut
* Johan
* Vänner och familj

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Tapetsera och kakla
* Engelska bättre
* Klippa och färga hår

Tre viktiga:
* Nära
*Kära
* Pådig!

Tre inte så bra saker just nu:
* Vara ifrån min sambo
* Regnar istället för snöar
* Hungrig, hehe

Tre favoriträtter:
* Oxfile och potatisgratäng
* Ädelostkyckling och klyftpotatis
* Tacos

Tre personer jag utmanar:
Om inte dessa redan har gjort detta så:
* Karin
* Camilla
* Hanna.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0