Bloggare...

Sådär...då har man skaffat en blogg som alla andra.hehe...

Nu har man gått in 4 hela dagar på det nya året, detta år kommer bli bra hoppas jag! D känns så!
Jul tillbringade jag hemma i Ludvika hemma hos min underbara familj, käkade gott, såg på Kalle Anka, träffade släkten, träffat vänner och festat. Juldagen blev en jädrans resa, ojoj! Sandra och jag på äventyr...haha komme rjag aldrig glömma. Festade till 06 på annandagsmorgon med martin och co i Borlänge. Tack för den underliga men väldigt trevliga festen! Väljer att inte ta upp mer om den kvällen...barnförbjudet!?
  

 Nyår firade Jag och Johan hos min älskade syster å hennes sambo i Örebro, Ni är för bra!! Började kvällen med att laga middag med Johan sen när klockan var runt 22 så var det dags att sätta på sig utstyrseln och gå på fest! var där och snurrade runt och drack *Hajvin. Sen till tolvslaget så var det dags att dra vidare för att skåla och njuta av fyverkeri vid slottet, Underbart!! Lovar det gick bra att skåla in det nya året i en kaffe-plastmugg...superfint :)
Sen var det efterfest på Norr, fy fan vikken härlig fest, haha...tack för alla roliga stunder och tokigheter!! Kom hem kl 05 och det var det värt... Och för er som inte vet ->
*Hajvin- Ett fruktigt student vin som smakar saft och som ger en rejäl effekt...eller hur Karin!?



Den 3/1 var det dags för att dra hemåt till Trollhättan,skönt å komma hem till sin egen säng... 
Seminarie igår och och idag va jag ledig så har fixat en del grejjer och pluggat lite iallafall, hehe.
Öppna nyss en kall öl, Gott! Sen blir det tacos och mys framför tv:n hela kvällen....

Tjao!

Kommentarer
Postat av: karin

haha kan hålla med om vinet! livsfarligt =P

2008-01-04 @ 19:31:09
URL: http://pinkwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0