Det känns bra..

TjolaHopp Därute! Nu är det dags att skriva några rader igen, har blivit sämre på att blogga nu för tiden...tråkigt men så är det..eller så är det så att mitt liv står stilla just nu och inget särskilt händer...så kan det oxå vara juh....


Men iallafall så har jag jobbat måndag morgon och idag, men idag kändes det inge bra på jobbet, jag kände mig stressad och min rygg värkte och allt kändes så fel på nåt vis...tungt arbete är det med...så när jag gick av mitt skift imorse så bestämde jag mig för att sluta där..ja vet har inte jobbat där länge alls...men jag kände så och så blev det, jag är NÖJD med beslutet och det var det rätta...man ska inte behöva ha ett jobb där man känner obehag att gå till...så nu sitter jag och hoppas på nya uppdrag istället...bilar var inte min grej helt enkelt...karl-göra!

Ja vad har hänt mer...har städat av lite idag och tvättat en del kläder så det är fint här när vi kommer tillbaka till Sverige! :) Känns som att vi alltid har något att göra i våran lilla familj..hehe...så om nån är sysslo-lös är ni välkomna hit! D kan vara kul att ha nåt på gång hela tiden men jobbigt oxå på ett vis, man tar det aldrig lugnt..

Imorgon åker vi till Uppsala till Johans päron och bor där till på måndag, ska bli kul å träffa mina "svärföräldrar", var ett tag sen. Vi blir sen skjutsade till Arlanda på därifrån där vi sedan möter upp resten av  my big Family =) Ska bli så najs!! OJoJ...Famlijen Taikon till ThailanD !! Here we come....

6 dagar kvar...det börjar kännas... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0