En bra Dag med stoor längtan.!.

Ja, jag är fortfarande förkyld och känner mig inte helt okej än, ringde vårdcentralen imorse och frågade om smärtan jag känner runt högra revbenet..men det är antagligen en muskelinflammation eller sträckning, så jag var och köpte lite värksalva får se om det hjälper...hoppas!

Nog om det, det har ju hänt andra roliga saker =) var och kollade på två lägeheter igår, en trea som hade för litet kök och kostade en del men låg centralt och var stor. Den andra var en liten mysig tvåa med väldigt låg hyra så vi har diskuterat fram och tillbaka idag och besätmde oss för den lilla mysiga tvåan Yihiiii...va kul..Vi flyttar den 1 april..längtar så! Så skönt att komma bort från det här området ..åhh...!
Känns bra, så alla mina vänner > Nu får ni ta och pallra er hit så har vi grillfest i sommar i nya lyan :) kommer bli grymt!


Om exakt tre timmar så ska jag och Johan ner och vaccinera oss...AHH...livrädd för sprutor, sist  jag tog en spruta va i klass  6 då jag nästan svimmade och fick ligga inne på sjuksysters säng..haha...usch..så vi får hoppas att detta blir bättre. Men det är ju lätt värt ett sticka så man inte får nån konstig sjukdom sen borta i paradiset Thailand!


Nu ska jag läsa igenom inlämmninguppgiften som ska vara klar till imorrn när det är avslutning på en kurs...yeeah

Nedräkning: 25 dagar kvar tills vi drar....underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0