en Spännande daG...

Alarmklockan ringde exakt 04.40 imorse och då var det bara att kliva upp med ett leende och kliva i arbetskläderna och ge sig iväg till nya jobbet! Ja det såg ut som natt ute vill jag lova , kolsvart!! På jobbet så fick vi se en säkerhetsfilm och sen montera dörrar på löpande band, Nicee så nu gäller det att bli lite haj på alla Saab- modeller, lite och lära där, kommer säkert bli expert efter detta :) 

Hade sedan en del samtal att ringa och sen bar det av ner på stan för att säga upp lyan vi bor i nu sen va vi in på arbetsförmedligen en sväng, men parkeringsbössan va ju ur funktion så lika bra att skirva en lapp och lägga i vindrutan så man inte får parkeringsböter som vi är expert på att få! HA! Jaja blabla...när vi väl lagt in lappen och Johan slog igen dörren, så....efter ett tag kopplade det....jaa....GISSA?! ...haha....bilnyckeln låg på framsätet och såg ensam ut..vi hade låst in nycklarna!!!...Det vara bara för mig att sätta sig på första bästa buss och åka hem och hämta reservnycklen och sen upp på bussen igen in till stan...fy fan...det måste varit en mening med det som hände. Så nu tänker vi efter nästa gång i slår igen bildörren!

Imorrn ska jag jobba och gå på en förmiddags-föreläsning...sen överby å byta en tröja sen hem å läsa sen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske plocka lite...vi får så...HooJ!

21 dagar kvar....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0