Grattis min vän...

Ville börja detta inlägg med ett fyrfaldigt leve för en av mina bästa vänner IDA =) GRATTIS PÅ 24-Års dagen!!! Hoppas du får en Toppen dag min vän! Massa pussar å kram till dig!! :)
                                                                                             

Sitter just nu och käkar frukost och bloggar samtidigt, lite tajt med tid..ska till skolan och repetera testledarutbildningen jag gjorde förra året, är alltid bra med repetition!!
För övrigt har det inte hänt så mycket, har pluggat en hel del som jag även kommer göra resten av  veckan. Har fått en dryg inlämningsuppgift igår så lär väl sätta igång med den så jag blir klar nån gång...bläää...så visst har jag att göra, ojoj...
Igår var jag iväg men våran lille prins Caesar och vaccinerade honom som man ska göra en gång om året för att han inte ska få kattsnuva eller kattpest, å det vill vi ju inte!!
Imorrn är jag ledig från skolan, gött... blir lite ärenden, plugg och tvättstuga! trevligt...hehe..

Nu ska jag borsta gaddarna...Ha en bra lill lördag! 
12 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0