Krasslig!?

Då var det söndag...och när jag klev upp ur sängen imorse så var det inge roligt, kände mig yr och snorig och helt väck, jag tror jag håller på att bli sjuk...Attans..vill INTE och har absolut inte tid med det just nu...! Så nu är det bara att köpa hem ett kurerings-kitt och börja kurerar sig, Jag ska vinna mot förkylningen!

 

Annars så har helgen varit väldigt lugn och skön, nästan inte gjort ett skit...har varit så trött efter allt flänganden över jul och nyår så det var en perfekt helg för mig =) Har förresten gjort en duktig sak...skrivit klart och skickat in hemtentan som ska va inne idag!? Bra tessa!!
 
Det har kommit massa SNÖ** med under natten Yihiii äntligen så man längtat, men såg på vädret i veckan som kommer att det ska bli plusgrader så den kommer nog inte ligga kvar så länge till...SKIT!
Såhär ser det ut genom mitt fönster
--->    


Imorrn ska jag skippa föreläsningen som handlar om Alkohol...hehe (för jag kan ju allt om det!)...det vet ju dom flesta! Nä ska nämligen på ett infomationsmöte och skriva under kontrakt för mitt nya jobb jag fått som jag inte riktigt vet vad det innebär, så det ska bli riktigt spännande...kl 10 imorgon..får vi se.. så jag återkommer med det..

Sen har det väl inte hänt så mycket mer i mitt hektiska liv...haha...


Ska ställa mig och diska nu sen krypa ner i sängen och läsa lite skolgrejjer....


Vi ses...HOJ! 


Kommentarer
Postat av: karin

Krya på dej! kramis

2008-01-06 @ 11:41:23
URL: http://pinkwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0