Lite Shopping...

TJohooo!!
Igår var en väldigt slapp och onyttig fredagskväll...åt gyros tallrik mums! å godis å såg på tv...sen satt johan på en film som han ville se och jag varnade han att jag va skit trött och skulle inte orka se hela fimen, så mycket riktigt, efter en halvtimme så snarkade jag högt och sov som en stock..haha..jobbigt med fredagar tydligen.

Idag regnar det som sjutton...trodde det var januari nu..hum...skumt...vill ju ha snööö*  jaja det är bara och tänka positivt, inte förstöra humöret pga vädret, det är det inte värt. Bara och dra på sig en luva och gå ut. Har iallafall nyss kommit hem från Öveby (köpcenter) och bibblan, var på bibblan och lämnande lite böcker och hämtade en bok som kommit in, sen drog vi till överby å shoppa =) Det blev en del saker...blir alltid mer än va man tänkt sig..
Nya fynden: en strandklänning till thailand, långärmad vanlig svart tröja, en liten svart kjol, två hårklämmor, ett keno spel till ikväll (hoppas jag vinner),  och sen en skit coool BIKINI ( det va därför jag åkte)  ---->
Ikväll bli det ädelostkyckling och klyftpotatis och sen blir det bara lugnt nån film kanske och kurera sig och slöa som gäller. Skönt det med, men hade hellre gått på "tenta festen" som en i min klass har ikväll...menmen...måste bli frisk, men nästa gång då ska jag med!
Imorrn blire lite rensning i vardagsrummet och plock i lägenheten, promenix och bara god mat och allmänt slött...gött! :) Nu ska jag vika tvätt...

Kolla in den ur söta galningen som bor med oss!!
 Våran prins!!

Kommentarer
Postat av: karin

fina grejer! åååhhh min lilla gudson! så snuttig =)

2008-01-12 @ 16:34:11
URL: http://pinkwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0