lite sleten..

Hoj Hoj!!

Har inte hänt så mycket denna vecka än..går upp 05.00 varje morgon t.o.m imorrn sen är det sovmorgon som gäller Yehoo! Kämpar på jobbet å försöker lära mig alla momenten som ska sitta i ryggraden sen...hehe..men det går framåt! Det ä roliga snubbar på jobbet iallafall, får höra en hel del kill snack :) Intressant!

Imorrn är det förmiddags-föreläsning om stress som gäller. Sen får man åka hem och bara ha Fredag, ska bli så skönt..kommer säkert slockna rätt så tidigt eftersom jag gått upp så förbaskat tidigt i veckan...
Har kikat i beställningkatalogen idag och ska beställa Smirnoff, Parfym, Godiis å Solkräm...blir lite presenter till mig på flygstolen när man kommer på planet. Det är najs! 
Nu börjar man längta riktigt mycket alltså...ojoj..!! Inte så långt kvar nu...!


Ska lägga mig i soffan igen och plugga vidare..har en hel del böcker och plöjja nu..bara och kämpa på!! 

18 dagar kvar... 

Ha en bra kväl!!

Kommentarer
Postat av: Adam

Skit lång tid kvar ju

2008-01-17 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0