Lördag...

Äntligen en morgon jag sov lite längre är kl halv 8...tack! =) Har blivit en riktigt morgonpigg jävel...som en penisonär..haha..Kl är 10 och jag har redan hunnit äta frulle, sett klart en film som jag somnade ifrån igår...sen har jag vikt tvätt, duktig ja är!

Igår var Jag och Johan på Swania och åt och drack lite vin å öl med Anna och Emma, det var riktigt trevligt, hann med en massa samtalsämnen =)  De träffade johan för första gången de var så nyfikna på vem han va! Men nu har ni träffat han iallafall..NICE! Så fort vi flyttat så ska vi hitta på mer saker! Lovar det!

Jaha...idag ska jag plugga Vygotskij hade jag tänkt mig om jag orkar vill säga..ska va inlämnat på måndag så har några dagar till godo. Ska åka en sväng och handla lite mat, fortsätta rensningen som vi håller på med, vill bli klar med den helst innan vi ska åka till Uppsala på Torsdag! Ikväll blire tacos och film, myspys! Söndag jaa...härliga söndagar så man egetligen inte behöver göra någonting..men jag måste väl plugga åtminstonde... sen blire nog bara slapp....
Nu har det varit lugnt ganska många helger irad....börjar bli bra sugen på fest...det får vi styra upp snart...eller ja när jag kommit hem från Thailand...men kommer ju bli en del fest där så...fy fan va grymt det kommer bli att åka bort!!!
ÅHHHH!!!! 

Vi ses Tjohej!!

9 dagar kvar....SNART är det faktiskt dax...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tessa!
Hur stavar du till pensionär???! =) Hahaha..

Kramar Sandra

2008-01-27 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0