SEMSTER i 4 Veckor...

Nu när jag har semster i 4 veckor tänkte jag ta tag i mitt liv och även börja uppdatera lite här..

Helgen efter Ludvikafesten så bar det av till Älvsbacka på 25+30-års fest.,..mina bästa kusiner fyller nämligen år sen efter sommaren så dom passade på att fyra av festen nu när det är sommar och man kan vara ute. Det var ett år sen vi sågs, vi röjjde som aldrig förr och hade skit skoj...alltid lika kul att åka till värmlandsskogen på galna fester =) Vi rockade loss, unga som gamla....skit roligt....det var värt att må lite sämre dagen efter...elller hur mami...haha...träskpaddan... Många minnen som sitter i från den festen :)
  
  Kusinerna!!                       Hanni               Furat å barnen

        SISTERS                                 Bugg             JA,va ska man säga..

Mami dancing                      GRRR.....  Summer of´69

             Kusinernas Kusiner                YÄÄÄ                       
              
Det var lite bilder från den helgen!!

För övrigt har jag bara jobbat....och typ inte haft nåt liv...men nu ska det allt komma in uppdatering vad jag har för mig på min ledighet...vi får la se vad jag hittar på...
I helgen har iallafall vi haft besök av Johans föräldrar + lillebror...dom är ju så gulliga..vi har haft det trevligt och varit ute på sightsing i Trollhättan och Vänersborg och visat runt lite...mycket trevliga dagar... och Tack för all hjälp vi fått med allt!!!

För övrigt så har vi köpt en ny bil...en fååård...den ska vi hämta i Uppsala om några veckor...ska bli spännande...vi har även sålt johans lilla pärla till min mamma å Håkan...(hehe) Vrålåket!

Ha en fortsatt trevlig måndag...nu ska jag sortera tvätt och laga skinksås! HOOJ HOOJ!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så ni köpte bilen!! schysst me en ny pärla:) haha härligt att mammi & håkis håller starlet vid liv då.... Vi hörs, ha en skön start på semestern nu vännen!!!

2008-07-14 @ 19:56:35
Postat av: Gunsan

Namen va kuuul!! Har inte hunnit lasa an, ska nar jag kommer tillbaka hem till andra sidan polen, da far jag lite mer tid. Men ge for guds skull inte upp att blogga - man behover val inte slita ut sig utan kora ett litet race nar man har nat att saga...



Det ska i alla fall bli mycket roligt att lasa din har och se hur ni har det! Ah, sa kul med mycket bilder!

Nasta sommar maste vi val anda ses nat, har rullat manga manvarv sen vi sags! Nasta Ludvika Fest kanske! Vore ju himlans roligt.



Nu ska jag ga o knoppa, ska upp fyra o slanga mig pa planet hemover. Sa, halsa alla och ha det lojligt gott, sa ses vi!!!

Stor Kram

G'natt!

2008-08-27 @ 21:32:51
URL: http://www.gunsans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0