Dags igen..

Hej allihopa!!
Då var det dags igen att blogga....det har varit en del sen sist...har börjat jobba, är inne på andra veckan idag...har festat en del och såklart sett på Fotbolls EM :)
 
Sommar jobbet var segt förra veckan, hade utbildning och tog truckkort, nice! Idag har jag äntligen fått köra igång på riktigt =) yehooo! d är riktigt kul attt köra runt och köra grejjer m min lilla mopedtruck! haha! Så nu är det 4 veckor kvar med denna tills d är fabriksstängt och man är ledig i 4 veckor!! :) Det är då d fiina vädret kommer fattar ni väl!!

Nationaldagen så blev vi överbjudna till våra tokiga, roliga grannar, det blev en sjudundrans fest med utgång...men roligt var det!! Vi firade dagen med grill, alkohol och trevlig sällskap...partyprissar...Skit bra väder och vem blir inte sugen på fest då!? JAA, jag kan bara prata för mig själv...På lördagen blev jag bjuden på restaurang av min kära sambo =)Tack för det, jätte go mat och mysiigt var det! Hela söndagen tillbringade vi på beachen å brände fläsket...


Sen har jag såklart sett Sverige-matcherna:
10/6 Sverige- Grekland 2-0 ( Mycket bra!! Zlatan du är grym!!) > Hade på mig Swe-tröja å flaggan ute....
14/6 Sverige - Spanien 1-2 ( skiiit, varför skulle spanien slå in ett mål när d var 1.5 min kvar!!!) Swe-tröjan på och flaggan på plats ute+ två swe-flaggor målade på överarmarna.
18/6 Sverige- Ryssland  ( Det vet vi inte än, men klart vi krossar dom....kom igen nu!!!)

*Min tröja ger fan tuur!!!*

I helgen har det var 2-dagarna fest, Otroligt kul!!! Längesen jag hade så kul måste jag säga....tack till alla er som förgyllde min helg!!! <3 Tack till den som tillverkade Resorb...vilken dunder kur mot bakfylla...!!

I söndags fyllde min älskade SYSTER 21 År!!!! GRATTIS my baby!!! Love jooo!!!

Funderar på att ta  mig en powernap...har ju varit uppe sen kl. 05.00 imorse så känner mig lite mosiig...sen blire makkisar å körv..å slapp å tidig kväll...

På torsdag drar vi våran kos till Örebro, där vi har tänkt fira Midsommar iår! Hoppas mina gullungar kommer å firar en galen midsommar m mig!!! Jag vill att ni ska komma juh!
 
SAKNAR ER!!!

Kommentarer
Postat av: karin

haha roliga kort! roliga fester =P

2008-06-17 @ 16:16:48
Postat av: Anonym

Så Resorb funkar. Du som var så skeptisk till mina bakfylle knep..=) Haha..

2008-06-22 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0