Karlstadstripp :)

Exakt idag har jag varit ledig i en hel vecka...har varit grymt väder och nästa inga moln på himlen...å jag har fått en hel del massa färg oxå...så fräscht!!! Hoppas att detta väder blir våran sommar det är ju såå härligt med riktig sommar!! yihooO!! Men caesar ä rinte så nöjd med värmen i vår tak lya......stackare...tur att vi har en fläkt...han gillar den som tusan!! 

Min baby!!

Förra helgen så fick jag den briljanta idén att jag skulle fanimej ta och åka till min gullunge Erika i Karlstad...allt klaffade och hon skulle va ledig Mån- Ons så det var bara att sätta sig på tåget på måndagsmorgon kl 8. Jag stannade där till Onsdagkväll....har haft det skit roligt å trevligt....så trevligt att jag inte ville åka hem igår...haha..jag kan ju alltid flytta in hos er =) Vi har solat å ventilertat om våra liv..komiskt att vi har sådanda lika liv just nu...vi måste stå på oss nu och ta tag i detta!! Vi har druckit en massa vin och tjåålat och skrattat!! Tack för all den goda maten och att ni stod ut med att ha mig där ;) Jag kommer tillbaka det lovar jag!! Men först får ni komma till Trollis å grilla å röjja! Vi ses ju om tre veckor då det är dags för fest igen!hehe. Härliga sommar.
Puss till min bästa i K-stad för dessa dagar!!
 
Resten av korten behåller vi oss för oss själva....haha...

Imorse var jag på Hälsoundersökning inför sommarjobbet....allt såg bra ut men dom ville sticka mig i fingret men d fick dom inte....jag blev ju skit rädd...usch...hatar sånt där....men cool doktor va det...haha....
Sen har jag styrt upp lite här hemma, bytt sängkläder, handdukar, dammat och veckostädat toan...nu är det dags att återgå till handtvätten...sen åka och handla lite och slänga skräp...lär inte bli så mkt sol på kroppen idag men bra att vila den från solen lite...så det får blir så...hade ju tänkt mig att ligga ute hela helgen ändå :) NICE!!

Ha d så bra i solen å använd solskydd.....tjaooo

Kommentarer
Postat av: karin

åh caesar är så sööööt! bäbis fluff!

2008-06-05 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0