Äntligen!!..haha!

JAAAAA JAG VET!!! D tar tydligen lite tid för mig att sätta mig i lugn och ro framför datorn och skriva ett nytt inlägg...och JAG vet att ni är nyfikna på hur jag haft det i Thailand =) Jag kan säga att jag haft det grymt bra!!! varit bra väder hela tiden, så man såg ut som en pepparkaka när man kom hem till Sverige igen! Men Jag kommer lägga upp ett helt inlägg om Thailand bara jag får ihop alla bilderna som tagits där..så jag lovar jag återkommer om det och berättar lite mer om det sen.

Okej vardag igen när man kom hem till Sverige...Plugg, städning, tvätt, jobb...ja allt rullar på...låg lite efter i skolan när jag kom hem, men håller på att jobba ifatt det och det ska va klart denna vecka har jag bestämt. Sen är det bara att sätta igång med projektet jag ska ha på min prktikplats, ska nämligen ut på parktik nästa vecka (v.11) ska bli spännande, ska vara där i 4 veckor. Ska bli skönt att bya miljö ett tag man börjar längta till sommaren nu å ledighet från skolan, har varit ett mkt lärorikt år hitills och intressant, men känner nu att det behövs ledigt. 

Ja vad har mer hänt...jo vi ska ju få FLYTTA in i våran nya lägenhet snart =) får eventuellt nycklarna idag eller imorrn, grymt skoj och se hur dom nya tapeterna vi valt blev..hehe...har gjort en chansing så hoppas det kommer bli cooolt! Så nu är det bara att börja packa grejerna och bege sig av...men denna flytt ska gå lugn och sansad har vi bestämt...så vi får nån ordning å slippa bo i kartonger igen...dessutom är nya lyan mkt mindre så det kommer inte funka att ha för mkt grejjer där, en del går till soptippen får helt enkelt  ta en sak i taget!

Imorrn kommer min kära Syster och Jensa hit :) ska bli så otroligt kul!! Kommer bli Swania imorrn, gratis mat och billiga öl, spelkväll och Så Ska Det Låta såkart! På lördag ska vi visa dom Trollhättan lite, och sen på kvällen blire fest och utgång...härliigt! Så massa trevliga stunder och trevligt sällskap!! Kan d blir bättre? NOOPPEE...

Det har varit fullspäckat i mitt liv sen jag kom hem från Thailand som ni kanske märkt, jobbat på Maxi och denna vecka för SJ..pluggat en en hel del...dagarna går så fort och det känns som jag inte hinner med mig själv...hoppas på lite lugnare nu när det blir praktik....men då är det ju flytten å tänk på...puhh...mkt nu...tur att solen lyser och ger mig lite extra engeri så jag orkar!! Våren is the shit!!!

Nu ska jag forstätta städa för gästerna som kommer imorrn...sen resten av dagen blir det tvättstuga, plugg och jobb!! Tjipp!Tjipp!

9/2-08 ->   

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är väl dax att boka in en inflyttningsferre nu när ni flyttar!! det ser vi fram emot ;)

2008-03-11 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0