1 År avklarat!!

Idag strålar jag...jag är så glad.. jag slutade skolan idag..så nu är ett helt år avklarat :) YIPIEEE!! Känns så bra att äntligen få lite vila från skolan men kommer sakna de som åker hem över sommaren...ni måste komma hit någon gång i sommar å grilla å härrja!!


Så nu är man ledig i 1,5 vecka innan sommar jobbet på SAAB drar igång...gött å va ledig lite mellan jobb å skolan...så får vi se hur d kommer gå att köra runt på en truck..hehe

SOLEN skiner som aldrig förr....åhh guuuud va häääärligt!!! Ska bli upp till 30 grader i helgen juh..ojoj....då gäller d att vara ute å jobba på brännan....ohhhjaaa....kanske att vi åker till havet å lägger oss..gött..!! Lite vin ska nog oxå slinka ner i helgen... är bjuden på fest hos några tjejer i klassen men vet inte om jag ska gå...får se...orka ligga bakis på söndag när d kommer vara kanonväder...nooo..
.


Imorrn bär d av till överby å shoppa lite....sen blire sola sola sola....så där hittar ni mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0