En trevlig kväll...

Hej hopp!! Tänkte jag skulle blogga lite.... har äntligen lite tid över för d!! Yiihoo!

I onsdags (21/5-08) så var hade vi opponering i skolan hela dagen, efter skolan hade jag full bil med mig mot Trollhättan, Jag, Jossan, Lollo och Anna skulle ha lite avslutningsgrillfest-kväll hemma hos mig...började med att vi stannade vid Ica Maxi för att handla lite grill mat...sen vidare till Systemet för att välja ut det där tokiga hajvinet som jag pratat om förut...sen bar d av hem till mig, äntligen , tog sin lilla tid m allt..

Efter mkt tjåålande, skratt, grillning, vindrickande, skoj i trädgården, spel å dans i vardagsrummet....fick vi för i oss för att vi skulle testa utelivet här i Trollhättan på en onsdag...vi följde Lollo till bussen sen drog vi hem till Anna och satt oss där och prata om allt möjligt och knöppte öl....men Anna mådde inte så bra efter att jag bjudit henne på en polsk grogg....ajaj...sorry...men du såg ut att ha kul hemma hos mig iallafall....men d slutade med att vi blev kvar hemma hos Anna till kl 02 sen var det dags för mig att dra mig hemåt, Tack för att ni följde med mig på vägen Jossan å Anna, skit snällt! :) det var en grymt rolig kväll!!!!
Dagen efter hade man huvudvärk och var allmänt seg haha....men inte så konstigt men tanke på hajvinet....
   
    Lollo & Anna              Jossan!                  Galet!!
  
  Va hände!?                Anna!                   Dancing..

I helgen har jag hjälpt till att inventera på Johans jobb, väldigt mkt att göra och mkt siffror i huvudet efter denna helg...men det blev en hel del timmar och dom bjöd oss på skit go lunch =) så nu har man dragit in en hacka pengar...välkommet!! Varit fint väder hela helgen men har inte kunnat utnyttjat det för jag har ju jobbat...


Det var ju MORS DAG igår....Grattis på Mors dag världens bästa mamma!!!


Love yoou!!

Idag vaknade jag kl 10 sen åt jag frukost och satt mig å plugga och sen har jag haft tvättstuga kl 12-16, det var den dagen....nu är det snart dax att göra mat...korv å mjölkmakaroner! gött!!


För övrigt har jag en dag kvar i skolan den här terminen, torsdag går jag heldag...ska bli så gött m sommar å vila från skolan!! :)  Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0