Födelsedagsbarnen!!

Det är en vanlig dag, det är en vanlig dag, NÄ det är Ingen vanlig dag för det är Fias och Jensas Födelsedag!! HURRA HURRA HURRA!!!!GRATTIS TILL ER BÅDA!!!Hoppas ni får en strålande dag!!



SOFIA 24 ÅR!!!


JENSA 23 ÅR!!!

För övrigt så håller jag till i Ludviika hemma hos Mamma den här helgen, träffa mina vänner och familj och fira min platsbror 20 års dag!! Är så skönt att vara hemma i skogen, var ett tag sen jag var här, så göttit å komma hit igen!! Idag ska jag åka till Borlänge med mammsen, shoppa och käka lunch där, NICE!! Sen kommer Johan ikväll :) Saknar dig!!

Just ja jag skulle ju berätta om valborg oxå, det kommer lovar, så snart så snart....

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0