Damsupé 2008

I lördags gick Damsupén 2008 av stapeln på Kåren, Högskolan Väst!

I fredagskväll så hämtade vi upp min kära Syster å Emilia vid tåget. Vi åkte till Willys å handlade grejjer för att fixa ihop lite tacos. Väl hemma så var det matlagning och nån öl. Vi sjöng singstar och åt gott. Var en mysig fredag med mycket skratt som vanligt med dessa bruttor.
   

Lördagen gick i ett, började med ett besök på Överby där vi shoppade lite, åkte hem för att slappa å kika lite på tv sen runt 14 var det bara att sätta igång med förberedelser inför kvällens arrangemang, vi knäppte vår första iskalla öl och grannen kom över och gjorde en superfin frisyr på mig :) jag blev så nöjd och fick många komplimanger, tack Emma för ett fint jobb med mitt hår!! Sen var musiken igång och makeupen skulle på plats, en till öl och sen var det dags att hoppa i finkläderna. Var på förfest hos en i min klass , Anna, där minglade vi runt och drack lite innan det var dags att gå till Kåren. 
På Kåren väntade välkomstdrink och ett evigt väntande på att dörrarna till salen skulle öppnas. Efter nån timmes väntan så öppnades dörrarna och Damsupén 2008 hade börjat. Rolig och uppskattad underhållning av trevliga pojkar, trerätters middag, sång, goda vänners sällskap och påfyllning på vin hela tiden.... sen var det dags att gå ner en våning och fortsätta festen på dansgolvet och i baren, blev en hel del flytande drycker under kvällen och massa tjåål med folk, kvällen slutade på Donken, mätta å belåtna för att gå hem och sova sött.  
       
KOMMER FLER BILDER.....BARA JAG FÅR DOM!!

Söndagen var seeeg som aldrig förr, hade så ont i huvudet att jag inte orkade göra nåt....bläääää för bakfylla....


TACK bästa syster och Emila för att ni kom och förgyllde min helg!! Underbart! Hoppas ni hade lika kul som jag!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0