.....Vänskap....

Jag har svårt att förstå varför det ofta blir missförstånd och tjafs...jag är väldigt ledsen över att det ska behöva bli så och jag fattar inte varför det blir så...det slutar med att jag mår skit och blir ledsen...jag orkar inte ha det så...

Jag säger detta  till dig direkt från mitt hjärta, det gör ont i mig när det är på det här viset, vill att vi ska va vänner och att allt ska vara bra, tror vi måste prata mer öga mot öga om hur vi känner när vi tycker något är fel...Älskar dig vännen och vill inte att detta ska ta slut här och nu...

I vårat gäng blir det lätt massa skvaller och jag vet inte varför, är det att vi  inte litar på varandra ordentligt eller är vi kvar i det gamla på något vis!? Vi måste inse att vi är vuxna individer nu och hoppas vi kan prata ut som vuxna oxå...detta gäller oss alla!! Något som vi kanske måste börja träna på även fast det kan vara jobbigt ibland...om vi inte pratar med varandra när det är något problem så tror jag att det kommer sluta med skilda vägar...

Med detta inlägg men jag ABSOLUT inget illa, försöker bara dela med mig av mina tankar och hoppas att ni håller med mig lite iallafall.....



Man måste ta vara på sina vänner och visa att man tycker om varandra och ta vara på tiden man har tillsammans.....livet är för kort för att tjafsa....



 "Du vet inte vem som är din vän
       förrän du behöver henne. "


"Ingenting får jorden att verka så rymlig
som att ha vänner på avstånd
de utgör breddgraderna och längdgraderna
."

Kommentarer
Postat av: karin

när kommer halloween-sammanfattningen?? =)

2008-11-08 @ 08:46:44
URL: http://pinkwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0