Helgen i Ludvika!

Ja nu är jag tillbaka efter en väldigt hektisk tid i skolan...som varat ungefär en månad eller så...har inte gjort annat än att haft huvudet begravt i skolböcker....så nu hoppas jag på en lugnare tid för nu är det snart dax att dra iväg på praktik i 4 veckor. Skrev min första tenta igår...det kände väl sådär...vet inte hur det gick..kändes som jag mest svamlade massa å hoppas på någon poäng på varje fråga iallafall...nog om det...


Ja...helgen den 3-5 Okt så åkte Jag å Johan hem till Ludvika för att fira att min kära mor som fyllt 50.
På fredagen var jag på möte med mig handledare jag ska ha min praktik hos, mkt trevlig människa!!
På kvällen blev det träff med mina bästa vänner på chinatown, där vi satt och tjåålade massa å drack nån öl...riktigt trevlig att träffa er!! Saknar dessa stunder så mkt, dom förgyller verkligen livet!! Dock synd att alla inte kunde va med....men svårt när man har olika liv...Bilder på mina gullungar!! 
 

 Lördagen gick hela dagen år att fixa inför 50-års middagen, duka, hjälpa till med maten, bål, baren, fixa sig själv  det var ett jäkla massa fixande. Släkt å familj kom runt-16 tiden sen var det trerätters, skålar, tal och sånger en allmänt mysig och rolig stämning! Mamma fick den finaste presenten av mig å min syrra,en stor ram med en förstoring av mig å syrran på..hon blev såå glà för den!!! KUL!! Ett smakprov ----->


Vi sjöng karoke och festa hela natten lång!..... (Men önskade ett bättre slut på den dagen....)
Söndag ja vad ska man säga....allmänt bakfull...blää...
   
   

 
Men tack familj å vänner för en mkt trevlig helg!!!



 


Kommentarer
Postat av: karin

haha va roliga ni ser ut!!

2008-10-15 @ 22:15:18
URL: http://pinkwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0