1:a veckan i Ludvika...

I Måndagskväll så anlände jag med tåget till dalaskogen, kändes skönt att komma "hem" det är så lugnt och fridfullt här i skogarna, man känner sig avslppnad på något vis och skönt att byta miljö.
Tisdags sov jag till jag vaknade, hur skönt som helst sen så åkte jag iväg och fixade med lite papper till skolan och satt på mammas jobb å tjålade massa skit. Eftermiddagen så träffade jag Ida å Sandra en sväng, vi gick runt på stan å kikade, hade inte träffat Ida sen i slutet av juni, så det var kul att se dig, men vi lär ju ses fler gånger nu när jag ändå kommer vara här ett tag. Jag vill ju träffa lilla sötisen Wilma oxå :)
Annars så har jag spenderat veckan på min praktikplats, väldigt kul å intressant, jätte trevliga och roliga människor har jag hamnat med :) så jag trivs och det känns skönt.
Mamma å jag har även börjat med att gå stavgång, vi sa att vi skulle gå varje dag men det har vi tyvärr inte gjort, har fått hoppa in som reserv på korpen bowling i veckan, vilket är väldigt kul :) så vi sa att vi börjar med lite uppvärming den här veckan å försöker gå varanna dag nu till veckan iallafall. Här ska brännas fett...

I fredags så åkte jag hem till Sandra och vi drack vin och gjorde oss fest-fina det var en jätte trevlig förfest vi hade ensamma med massa skratt å vin å tjååål! Tur att jag fylle-ringde Agnes på kvällen för det visade sig att hon va i Ludvika hon med, så hon satte sig på cyklen å tog med sig en vinare å va med oss å förfesta nån timme, SKIT KUL, hade inte sett dig sen i våras, kul bruden!! Måste ta å ses oftare!!  Tack för en skit kul fredagskväll!! Slutande iallafall att vi gick på Silver dollar å härjade runt å såklart träffade man massa folk man kände igen, sen va d efterfest hos Sandra, det var trevligt till en början, sen blev det otrevliga dikussioner...jaja...vi var fulla men jag säger då det, vissa grabbar i denna stad är så himla omogna, VÄX UPP NÅN GÅNG!!!!!!!!
   
 

Igår var en förjävlig dag, bakfull som ett svin, gick upp 13 och la mig i soffan sen låg jag där med mitt dunkande huvud ändå till 18 på kvällen, då kände jag mig piggare å åt god middag med familjen å drack cola...gött...

Imorse gick jag upp kl 10, så jag tänkte, skönt att vara uppe den här tiden så har man en hel dag å ta vara på, sen visade sig att man skulle ju ställa om klockan idag till vintertid då fick jag plötsligt en timme till tillgodo :)  Så påminner alla nu att ställa om klockan!! Än så länge har jag hunnit käka frukost, kolla på ett andra avenyn avsnitt och varit ute å gått stavgång med min kära mor, uppfriskande! Nu sitter jag å kikar på idol-reprisen sen är det dags att slänga i en maskin med tvätt och sen dra igång å sy på min halloween-utstyrsel, spännande...haha...


Nä dags å ta tag i lite så jag får något gjort idag...!

Oj, vilket långt inlägg....hoppas ni orkar läsa...




Nu har det gått en vecka å det börjar bli riktigt jobbigt att va utan DIG, saknar dig miiin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0