Lugn å rolig helg..

Jaa efter att tenta spänningen rullat av axlarna så har jag bara varit slö och bara haft fritid..hur gött som helst!! Var ju ett bra tag sen man kunde ha ledigt utan att få dåligt samvete.
 
Helgen har varit skön och har hunnit en del, i fredags blev det storstäd av badrummet och skura caesars låda. Kvällen åt vi kyckling wraps och kikade på idol. I Lördags så dammade, tvätta och plockade vi här hemma sen var det bara att hoppa in i duschen å göra sig fin för att gå på restaurang och sen på teater, vi passa på att lyxa till lite å åt filé mignon med potatisgratäng, det var så underbart god mat!!! Sen gick vi på föreställningen Fullbokat med Morgan Alling, han är ju så jävla rolig, grym skådelseplare!! Kan verkligen rekommendera å se den!!! Skratta så tårarna spruta...min humor som fan!

 
+


Idag har vi haft en lång å skön sovmorgon, var ett tag sen man sov ut ordentligt, sen drog vi igång med dammsugning och torkade alla golv....så nu är det rent när jag ska lämna lyan en månad...väntar mig att den är lika fin å ren när jag kommer tillbaka!
Solen skiner ute idag så har varit ute å gått i den härliga höst luften, även varit en sväng till Maxi, johan har varit å handlat lite mat nu när han ska laga mat själv å ro om sig.

Nu blire slappa i soffan sen ska jag ta tag och packa allt som ska med till Ludvika för en hel månad...ojojoj...mkt packning, jag som jämt tar med mig för mycket oxå..sen blire nån film ikväll och massa mys, kommer ju inte träffa min prins på nästan 2 veckor :( usch..jag gillar inte tanken på det....

Jag kommer sakna DIG så mycket...kommer bli så tomt utan dig!! Älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0