Alex Utmaning....

En lista om vänner i mobilen


-Har du pussat nr 2?
Fias Andreas, ja vi har faktiskt pussat varann en gång på fyllan...hehe...s.k. "Grupppuss"

-Vad har du för relation med nr 20?
Min Cusiiiin :) Vi har fått bättre kontakt på senare tiden, men den ska bli bättre..hon är ju världens bästa kusin!

-När ska du träffa nr 30?
Eriika, jaa det hoppas jag att göra inom en snar framtid, förhoppningsvis när jag ska till Ludvika i slutet av okt.

-Är nr 18 söt?
CARRO, klart hon är söt, ojojoj...ni ska bara veta..

-Vad var ditt första intryck av nr 13?
Camilla som jag gick gymansiet med, det var nog att hon var bondig och från landet...men otroligt snäll..

-Gillar du nr 14?
Magnus, haha....klart han är ju min festyman...och väldigt trevlig...

-Har du träffat nr 3 den senaste månaden?
Agnes,nää har ju inte det, men VILL, hon har flyttat nu, närmare mig :)

-När ska du träffa nr 26 nästa gång?
Min granne Emma, kanske ska träffas idag och fika min goda cheesecake....

-Är du nära vän med nr 23?
Elin, jarå...ganska så..

-Har du gått på bio med nr4?
Aleex, hum...jo men det tror jag...antagligen tiden när jag bodde i Ludvika!

-Skulle du kunna gå ut med nr 35?
Hanna.B, Självklart skulle jag kunna göra det, vi har ju varit ute mycket och varit runda under fötterna tillsammans ;)

-Vad pratar du & nr 5 oftast om?
Alex Hem nummer, hehe....ja vi pratar om ALLT när vi väl pratar, men roligast när vi pratar om våran tid när vi hängde som mest.

-Skulle du kunna ge nr 9 en kram?
Anna i min klass, klart jag vill ge henne en kram eller två eller tre...

-Vad har du & nr 24 för relation?
Emilia, det är min syrras kompis, men vi har jätte bra relation...vi har svin kul ihop..helst på bakisdagarna!

-Vad skulle du vilja göra med nr 25?
Martins Emma, vi skulle dricka vin och beklaga oss om våra sambos...HAHA

-Vad är det bästa med nr 8?
Andreas, min styvbror, Ja han är min styvbror och är ju för rolig!

-Brukar du & nr 16 träffas ofta?
Kusinens hemnummer,  vi brukar träffas rätt sällan...men borde å ska ses mkt oftare!!

Jag utmanar: Karin, Hanna.B, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0