Helg!

Gokväll mina kära läsare!!

Har precis glott klart på tredje filmen av Pirates of Caribbean...vilka filmer =) snygga skådisar gör att dom filmerna får ett stort +
Har varit ledig från skolan nästan hela veckan och pluggat pluggat pluggat,,,usch jag är så trött just nu på att läsa så jag ser i kors...haha...men det är bara och kämpa på! Min kära sambo har legat sjuk hela veckan så har tagit hand om han med, men nu är han äntligen nästan frisk!

Förra helgen va Johans två bästa polare här och hälsade på från Uppsala...det var en underhållande helg...vi drack vin å spelade tv-spel på fredagen, sen lördagen var jag chaffis, på dagen köpte vi Sing-star ( för er som inte vet va d är, ett spel till playstation som man tävlar i att sjunga mot varandra) sjöng så rösten nästan försvann men det var ju så roligt...och dessutom vann jag ett antal gånger!! skit nöjd! Jag skrattade mycket den natten åt  Pelle som drack red-bull och vodka drinkar utav bara fan...haha fy fan va dragen han blev...kul å va nykter ibland å se...Söndagen blev det film och pizza och allmänt lungt.

I helgen så är det tänkt att jag ska ta det lugnt (men bara det att min granne Jenny vill att jag ska med ut på en rockbar imorrn...men jag ska inte...måste vila från alkoholhaltiga drycker...man blir så trött och får inget gjort när man är bakis) ska iallafall gå upp i tid imorrn för kl 10 ska jag va på Överby (köpcenter) å shoppa loss hade jag tänkt, vill ha en ny höstjacka å fingervantar å lite kläder om jag nu hittar det. Sen tänkte jag springa på stan en sväng och sen hem och hoppa i städkläderna och putsa fönstren och sätta upp nya gardiner, ska bli härligt =) Söndag blir det städning och plugg hade jag tänkt mig!Hoppas även på soool!

Ha en trevlig helg!! 


Mörkret faller tidigare för varje dag som går......jag gillar inte mörkret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0