Helgen 5-7 September

Nu ska jag blogga lite om helgen för två veckor sen...iallafall så kom Carro och hälsade på mig den helgen...hämtade henne vid stationen sen åkte vi direkt till Maxi å handlade massa gott...vi var även in på siba en sväng och drev lite med säljarna där..hehe...kul var det...carro du kan du säga vad som helst...Framåt kvällen lagade Carro mat till oss...thaimat det var så gott...vi drack vin å hade skit trevligt....jag blev även sminkad och fick håret iordninggjort av carro..oj så fint det blev.....slutade med att vi åkte ner på stan, rätt runda under fötterna...vissteinte riktigt vilken krog jag skulle ta henne till så hon pekade på en uteservering...så jag tänkte okej vi testar Stålverket å se va d kan vara...visade sig att det var bara äldre där...typ 40+..hehe men så kul vi hade..ojoj...drack drinkar å dansade all night long...hamnade på efterfest sen till 6 på morgonen...opsss....


När vi väl sovit några timmar vaknade vi och mådde inte så bra...jävligt bakis va jag iallafall...usch...vi hade ganska låg profil hela dagen tills den blev kvälla, då kom grannen över med en grogg och fråga om vi skulle med ut, hon hade nämligen fribiljetter till ett ett ställe....så vi funderade lite och bestämde oss för att följa med :) d gick segt att dricka till en början men det ordande upp sig rätt så fort...hehe...slutade kvällen på Butler´s...

Söndagen var hur lugn som helst...usch va trött man var då...carro lämande Trollis runt halv 2, det blev tomt när hon åkte...Men OJ så kul vi har hade!!! Tack Carro för en minnesvärd helg! Du är för goo du!!
Tog tyvärr bara mobilbilder...kameran glömdes bort på något vis...men här en gammal bild på mig å Carro från tiden när jag bodde i Örebro!!
          
                                                                                                                                                                                                                                                 


Kommer vidare med helgen som varit....när jag var i Örebro hos syrran....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0