Löningshelg.

Helgen har varit bra =) Solen sken och för er som vill veta så blev d ju inte en lugn helg...hum...fan oxå...jag som verkligen var inställd på det! Jaja man lever bara en gång..

Fredagen blev det varma mackor och filmkväll och godis här hemma....det var riktigt myspys...Lördagen blev en enda shoppingdag...åkte hemifrån kl 10 kom hem runt 15...shoppade upp några tusenlappar men hittade riktigt bra grejjer, riktigt nöjd med mina köp :) speciellt vinterjackan å skorna, men dom kosta ju därefter!! Nu vill jag att det ska bli vinter så jag kan använda den! Väl hemma så drog jag igång med att  putsa vardagsrums fönstren och satt upp nya gardiner. Sen var det dags att göra käk, blev fläskfile m kantarellsås å hasselbackspotatis, MUMS! Drack ett glas vin till maten som senare blev ett till glas och ett till..det är ju så gott med rödtjut :) Jenny hade frågat oss på dagen om vi vill med ut och festa..men jag sa att jag tror inte det....efter att jag skickat ett sms där jag skrev att jag satt å drack vin och att hon gärna fick komma över...så efter en minut så ringde hon på dörrklockan :) då var allt igång, en grogg, öl....jaa slutade med att vi hamnade på krogen...haha...fan...men det var kul även fast vi kom på att vi skulle festa kl 22 på kvällen ....haha...


Söndagen hade man huvudvärk...uhh...men den skulle inte få hindra mig..bara att dra igång med att putsa resten av fönstren och stryka gardiner, blev skit bra! Sen åkte vi iväg en sväng å kika luft i däcken på bilen och oljan. Sen hem och plugga och sen spagettie å köttfärsås...efter det efterätt... marängsvisch mumma... jag var faktiskt riktigt duktig för att det var en söndag men huvudvärk...!


Idag har jag pluggat pluggat och pluggat...hektiskt period i skolan just nu...veckan kommer bestå av  mestadels plugg!



Längtar till Torsdag för då ska vi nämligen åka till Dalaskogen!! :) ska bli grymt kul!!! ojoj..saknar alla där hemma! Ska hem å fira min underbara mor som fyllt 50 år igår!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jasså ny vinterjacka, jag är också på jakt efter en! Vad blev det för nån då?nyfiken.. För mig kan jag verkligen loooova att det ska bli lugnt ett tag framöver, så vi får väl se i Ludvika vad vi kan hitta på. Men det betyder ju inte att man är helt nykter? eller ? Kramar

2008-09-30 @ 18:50:17
Postat av: Gunsan

Ge mamsen en STOR kram och ett extra Hurra fran mig, please! Blir det baluns, eller?

Kramiz

2008-10-02 @ 05:25:18
Postat av: alexandra

Nice med nya kläder & skor :)

Ja nu är du ju redan här..så nu tycker jag att vi borde kunna skramla ihop oss allahopa och träffas ikväll! Vore riktigt trevligt!

Vi hörs senare idag!

Pyss pyss

2008-10-03 @ 09:22:25
URL: http://litenvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0