Örebrohelgen...

Jaa...då var det dags att blogga ifatt tiden...

Förra helgen bar det av till Örebro till syster å hennes sambo...kom fram till Öret runt 19 på fredagskvällen...jag visste att jag skulle komma fram till en vinkväll med syrrans polare...trevligt...så det var bara att byta om och hälla upp glas efter glas...dansade och röjjde gjorde vi...emilia tog sig tequila...men det skulle hon nog aldrig gjort....slår ju på en gång, livsfarliga dryck!...KL. 00.00 kom vi på att vi skulle ut på krogen så vi drog ut och fortsatte vårat festande och shakande :) Syrran å Emilia drog ut från krogen en timme innan det stängde, tråkisar...så går det när man dricker tequila...vi gick ut lite innan det stängde å köpte fylle käk...åt hemma hos en gammal jobbarpolare till johan, sen var det dags att gå hem å sova...men det var bara ett problem..vi hade ju ingen nyckel hem till syrran så vi var utelåsta....både hade däckat å svarade inte i telefonen...faaaaan.....

   
.........slutade med att vi sov hos johans jobbarkompis...hehe....TACK för det!!! Skit schysst!!

På lördagsmorgonen kändes huvudet lite tungt efter allt vitt vin...men solen sken och det var en underbar dag...slappade och umgicks nästan hela dagen sen framåt kvällskvisten var det dags att göra sig iordning för att gå ut å käka på resturang och sedan gå på bio (patrik 1,5) maten var kanon och filmen gav en hel del skratt....sen bar det av till min bästis Martin och hans sambo för att dricka lite öl och spela guitar hero...som jag är as kass på...menmen..träffade även lite polare till martin där som jag festat med en hel del i mina dar, d var kul å se er!! Blev några öl mer än beräknat så Syrran, Jag å Emilia drog ut på puben för att dricka ett glas vin...väl där så träffade vi på ett herr-innebandylag från Uppsala som tyckte vi skulle hänga med på efterefest...så vi åkte med och röjjde till kl 6 på morgonen....ojojoj....men d var kul, trevliga prickar!

Söndagen var jag lite seg men inte bakis...yippiee! Det blev en lugn dag med god mat som syrran lagat och sen var det dags att åka hem till Trollis....

Tack för den roliga helgen!!!....Syrran å Jensa vi ses snart igen, den gången hemma i dalaskogarna....!! OJOJOJ.... 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen tessa! Nu får du lugna dig lite, nästan så ja inte hinner med att läsa ;) och ändrat utseende har du med, snyggt gjort! visste jag väl att du skulle fixa själv. Så du har festat med uppsalagrabbar hehe :) Ha det fint! Pöss & Kram

2008-09-22 @ 22:30:07
URL: http://zofias.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Oooooops - Ja, d e ju inte utan att man som far nara konstiga flash backs, eh...... Eller hur mor Nina? Neeeej, vi har aldrig varit sa dar vilda, det far du ju inte tro heller Tessa!!! :)



Halsa Syster Yster!

Kramiz

Orvar

2008-09-23 @ 08:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0