Skämt och Födelsedag på samma dag!

Ännu en vecka har svischat förbi.

Förra helgen jobbade jag några timmar på förmiddagen och sen så satt vi igång med projekt storstäd av Köket och badrum, allt i badrummet skurades rent så nu skiner det och är väldans rent där. Lika med köket, där skurades det för fulla muggar, torkade ur skåp och drog fram spisen, va skönt det är när det är klart och allt känns så rent :) Lördagskvällen gick jag och min kära Johan ut och lyxa på resturang, åt oxfilé och drack gott rödvin, det är så trevligt att gå ut och bryta av  vardagen sådär, sen cyklade vi hem och va med i Earth Hour, vi släckte ner hela lägenheten och hade tända ljus överallt och åt ostbricka, hur mysigt som helst, men tänk va beroende vi människor är av el, va rastlös man är egentligen och tycker att d inte finns något att göra när tv:n stängs av och när allt blir mörkt och tyst.  Senare på kvällen drack vi vin och sjöng lite singstar. Förra helgen hann vi med mycket slapp oxå, för en gångs skull! :)


 



Nu till denna vecka...

Jag har haft tre seminarer nu mån, tis och ons...puhhh är så trött på dessa seminarier nu.....känns som det är det enda som varit i skolan när man varit där....men nu äntligen får man slippa det i två veckor, slippa passa tider till föreläsningar och seminarier, gött, har nämligen två veckors hemstudier nu och sen är det ju snart påsk!



Det blev April igår, denna månad inleddes med några traditionella april-skämt från min sida till vänner, familj och sambo, väldigt kul tyckte jag såklart....men jag lyckades faktiskt lura några stycken,hehe. Det var något men speciellt med gårdagen, nämligen HÅKANS födelsedag, STORT GRATTIS TILL DIG!!!


HURRA HURRA!!



_____________________________________________________________


Fick även höra en väldigt rolig sak igår, va glad jag är för er skull min vän!!


_________________________________

Vill hinna så mycket mer än jag gör.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0