Forts.

V.28

Efter att ha varit hemma fem dagar i Troll och mellanlandat var det dags att packa om väskan och bege sig med tåget mot kära Örebro. Där befann jag mig Tis-kväll - Fredag eftermiddag. Onsdagen var en väldigt rolig och minnesvärd kväll, hade planerat en tjejkväll med mina goa brudar från Örebro =) Vi träffades hos Carro och lagade gott käk och tjåålade och härrjade hela kvällen lång!! Det blev även utång på Pitchers och Strömpis! En galen kväll som vanligt med dessa tjejjor! Tack för en KANON kväll!!  Hoppas vi kan göra om det sanrt igen! Resterande dagar slappa jag med syrran och hade det gött.

     
    
   
 


Till helgen åkte jag hem igen och hade mys m sambon och fixade i lyan för att få besök....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0