HÄRDAT...

Dax att uppdatera här...

Helgen har varit väldigt skoj! :D

I fredags så var jag en sväng till skolan på eftermiddagen och jobbade med en gruppuppgift som vi fått, sen bar det av till After Worken på Swania, maten var helt okej och det var en trevlig stund. Cyklade sen hem till min sambo och kollade på Let´s Dance och myste :D Jag hejjar såklart på Morgan och Helena!

(Lånad av Tv4)

Lördag morgon var det gymmet som var första anhalten, körde 1-timmes styrketräning, var lagom trött efteråt, sköönt!! Följde med Johan en sväng till Överby, han skulle kolla på ny mobil och kolla in priset på Playstation 3, blev inget shoppat för han, men jag svängde in på två affärer och köpte såklart med mig ett plagg ur varje affär, det var ju sån bra rea, 30 spänn för en tröja, det är rena fyndet! Plockade upp min klasspolare Jossan på Överby, åkte hem och började att göra oss iordning för HÄRDAT-Fest (en sittning för alla som läser Hälsopromotion här i Trollhättan), gjorde oss fina, drack en del och sjöng singstar, väldans trevligt, och va fiina ögonskuggor vi hade :D Runt 18.15 var det dags att ge oss ner på stan och möta upp tre tjejer i klassen för att sedan ta sällskap till Kåren. Det var en mycket rolig och trevlig kväll, vi dansade som tokar, shottade och lekte en gummibandslek ( som jag för övrigt var kass i) men blev kanske lite mycket alkoholhaltiga drycker med det är väldigt billigt på Kåren, så va svårt att hålla sig borta från baren!
Lite bilder från kvällen...


 

   
    

Men tack alla Hälsopromotörer som var där, hoppas ni hade lika kul som ja!! :D


 

Behöver jag nämna något om Söndagen.....näeee jag tror inte det....böjar på B slutar på AKIS.


Nu är det ny vecka och nya tag förhoppningsvis... Startar denna vecka med en "ledig" plugg-Måndag och sen ikväll blire rulla köttbullar och gå på Yoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0