Januari hittills...

Har ju än så länge bara bloggat klart om Jul&Nyår, känner att jag ligger lite efter med bloggandet men får väl ta och berätta lite om vad som hänt i mitt liv den senaste tiden.

2009 har jag bestämt att det ska bli en sunt år, där jag ska försöka så gott jag kan att äta bra mat och få in träning i min vardag....



Annars så har skolan satt igång, är inne på vårterminen nu :) tiden numera går så förbaskat fort, jag har 1,5 år kvar på min utbildning, helt sjukt, halva vägen är avklarad! :D  
Det jag har hunnit hittills på helgerna i januari är;  varit i Uppsala några dagar efter nyår och umgåtts med Johans familj och haft det bra. Sen åkte vi hem till Trollis igen och började rulla igång vår vardag, skönt med vardag men ändå segt å komma in i den. Helgerna hittills har bestått av goda middagar, sovmorgon, stökat bort julen, slöat en massa, lite fix och filmtittande. Goa helger precis som det ska va!!

Den här veckan har varit en väldigt glad och bra vecka:


1. Fixat en lokal till min 25-års fest!! 
2. Fått en praktikplats som jag verkligen ville ha!! YIPPIE!!
3. Jag och Johan har skrivit in oss på ett träningställe!
4. Hittat en uppsatskompis :P




Har varit i skolan Tis&Onsdag denna vecka, resten av dagarna har gått till att plugga en del, tvättat och suttit i telefon med CSN, Facket, Skolan, Åhlens och HM. Så den lediga tiden har mestadels gått till att ringa runt och fixa massa ärenden, men det är sån befrielse när man utträttat detta, det tar liksom mer tid än vad man tror...
Sen har vi såklart TRÄNAT, 2 pass har vi hunnit med än så länge denna vecka, men igår hade man en djävulsk träningsvärk, det har väl sina positiva saker det med, då vet man att träningen har tagit som den ska, men man går ju däremot runt och ser ut som en gammal kärring när man går, HAHA! Men det känns så bra att ha en ställe och gå till och träna, jag är verkligen pepp alltså, nu ska jag bli piggare och rasa i vikt!! :D

Ikväll blire mys framför Let´s Dance och bara ligga i soffan med mysbyxor och slöa.

Imorrn kl.10 ska vi till en personlig tränare som ska lägga upp individuella träningspass åt oss, ska bli riktigt spännande och kul!! Ska såklart träna ett pass när vi väl är där imorgon. Sen blire kanske Överby en sväng, sen ska jag laga trerätters födelsedagsmiddag åt min söta sambo Johan som fyller år på Måndag. Kommer väl ta sin lilla tid.
 Söndagen blir en städardag, det behövs nu vill jag lova!!



Trevlig helg på alla
!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0