Juldagen 2008

Jaha....jag tog lite semster från bloggandet ett tag...skönt...har varit ledig och bara varit mestadels!! Gött!

Juldagen iallafall blev det först en sjukt god middag med älgstek och min underbara familj!! :D Sen var det dags åka vidare till Sandra och korka upp vinaren, så vi försfestade hemma hos henne, vi hade det riktigt skoj, bara hon å jag! :) Blev ut gång på Folkan, där vi fann en hel del "kändisar" som vi tjålade massa skit med. Efterfest hos Sandras robert, var kul till en början sen blev jag såå trött, hehe man börjar känna av åldern. 

Tack alla som förgyllde min juldag 2008!! Den kvällen kan sammanfattas i vin, skratt, vänner, gamla flammor, dans och efterfest!! Tänker inte skriva mer om den kvällen utan skickar in några bilder istället...

   

  
ME AND SALA!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att jag saknar dig grymt mkt Tessan. Hoppas vi ses snart igen. Många kramar

2009-01-08 @ 14:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0