snart ifatt...

v.27

Sista arbetsveckan för mitt sommarjobb :D Gött!! Men har haft sån tur att kunnat fått jobb överhuvudtaget och att få jobba tillsammans med min kära mamma, det har varit väldigt kul och vi har kunnat umgås väldigt mycket som tyvärr inte händer så ofta eftersom jag är bosatt långt bort i Trollhättan. Dessa veckor i Ludvika kan jag sammanfatta i en mix av:


Familjen  Vännerna 
Superväder  Nöjen  
Längtan   Besvikelse 
Lycka  Härligt    
 






Den 2/7-09 fyllde min vän Elin 26År!! GRATTIS till dig!!! Hoppas du hade en bra födelsedag!!!


Torsdag eftermiddag var det dags för mig att sätta mig på tåget och åka hela vägen hem mot västkusten, Trollywood, det var en lång och väldigt svettig resa. Hade ett tågbyte i Karlstad på 1,5 timme, så jag passade på att träffa min kära vän Erika, vi käkade lite nere vid ån och tjålade massa, alltid lika kul att se dig vännen, synd att det inte blir oftare! 
Var framme i Trollhättan runt 21-tiden och där kom min älskade Johan och mötte upp mig,  känslan jag fick när jag såg honom och att bara få hålla om honom går inte att beskiva med ord, den var så himla underbar!!!



Älskar dig min Johan!!!



Fredagen
var den dagen då min tatuering skulle blivit klar men blev det tyvärr inte så, men allt blir inte alltid som man tänkt sig, jag är inte bitter för det! Men jag lovar er den kommer bli klar och ni kommer få se den inom en snar framtid :D Gick istället och kikade lite i affärer på stan, hittade en del saker som jag köpte, två linnen, örhängen och skor både till mig och Johan på rean, Nice!! Eftermiddagen åkte vi till Maxi å storhandlade, det ekar jämt i kylskåpet när min sambo varit hemma själv en längre period. Kvällen åt vi tacos och kikade på film.
Lördagen hade vi sett på väderprognosen att det skulle bli kanon väder, så vi gick upp kl 8 och åt frukost och packade kylväskan med lunch och fika och begav oss mot Uddevalla för att spendera en heldag vid havet. Vi bada och sola och hade en skit mysig dag i värmen, men vi kanske skulle använt solkräm, det märkte vi vi ganska så fort när vi kommit hem och duschat, såg ut som två kokta kräftor...haha...det var en typisk svensson bränna....haha...
Söndagen var en riktig slödag med film och go mat. Och fan va det sved på kroppen den här dagen...ajaj...men man får skylla sig själv när man är så pass dum och pressar sig i solen utan solskyddsfaktor och förhoppningsvis har vi lärt sig något på detta!!




Kommentarer
Postat av: Camilla Svärd

Nu börjar det bli dags att uppdatera Sötnos! Vad händer i ditt liv? Saknar dig här ute i bloggsfären.

Kram!

2009-08-15 @ 16:18:27
URL: http://camillascorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0