tre veckor efter....

d är just vad jag ligger efter m bloggandet just nu...tänkte ta igen lite bloggande t nu...sitter just nu ute i den underbara solen som kommit hit med bärbara datorn i knät....vädret har varit underbart den senaste veckan...igår blev det  årets första dopp för mig, det var skönt, närmare 26 grader en halvmeter ner i vattnet, sommar, sommar!! har även lyckats bränt mig i solen, farligt att bara sitta i solen, man märker inte att man bränner sig förrän man ska duscha på kvällen...så nu svider det på bra på axlar å bröstrygg....ajaj...får hoppas det går ner snart å blir brunt istället!! =)

  
(Inte jag på bilden...)


Det jag gjort de senaste veckorna är jobb jobb jobb....jag hinner inte så mycket mer känns det som och när jag kommer hem är jag trött och har knappt energi att göra saker...utan bara slappa å ha det bra. ...


Nu till helgen v. 24 som bestod av:

Fredag- var jag bjuden på käk av Sandra och Robban, vi käka och drack bärs, spela kort och snacka sen gav vi oss ner på stan för att gå på puben och ta en drink....det var en trevlig kväll trots ösregnet!!
Lördag- Spenderade jag med familjen hemma, tog det lugnt, grillade och drack rödvin och tjålade skit :D
Söndag - Åkte jag, mamma och Håkan till Bolänge och shoppade, hittade lite småfynd bl.a. två linnen, ett par örhängen och ett sällskapsspel på rean som var jätte roligt :D (Med andra ord heter d, rekommenderar d!)! När vi kom hem käka vi och sen låg jag på soffan och zappade resten av kvällen.

 
Midsommarafton ska få ett eget inlägg för den dagen var en mycket speciell dag här i Ludvika!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0