Sista månaden och 1 år äldre!!

Jag lyssnar på mina två kommentarer jag fått, att inte lägga ner bloggen....hoppas ni blev glada nu =)


Ja, vad har då hänt sen sist jag bloggade?

* Jag har festat en del...
* Jag har bott i Örebro en månad hos syter yster å hennes sambo, har haft min praktik där på Samhällsmedicinska enheten.
*Jag har varit på Veronica Maggio och umgåtts med vännerna från Örebro!
*Har varit på en väldigt fin begravning*

*Flängt mellan Ludvika- Örebro- Trollhättan......det har helt enkelt varit mycket den sista månaden...mycket blandade känslor....mkt planering inför festligheter...

....OCH....

Den 2 Mars blev jag ETT helt ÅR äldre, nämligen 25 HELA ÅR!!





Och detta var jag ju tvungen att fira ordentligt så den 28 Febuari hade jag hyrt en lokal utanför Örebro och bjöd in mina nära och kära, nästan alla kom, Mycket roligt!!!! Bjöd på paj och pizzasallad och bål såklart (som jag för övrigt inte fick ett glas av, haha). Lekledare som jag är så hade jag tillsammans med min kära sambo fixat ihop en tipspromenad som handlade om mig! :) men det var rätt kluriga frågor va jag fått höra, eller hur!? Vi hade även mixat ihop ett musicquiz som gick sådär, haha...kanske att folk hade fått i sig lite för mkt av goda drycker när vi satt igång med det!
Men jag hade kul, och tror/hoppas alla andra oxå hade det!  Nu kommer lite smakprov från festen --->


   
   
   
   


Det var en alldeles super dunder kul fest som var så lyckad....goda vänners sällskap....god dryck...dans.....och tokigheter!
Finns tyvärr inga kort tagna efter kl.02.00, vi som var kvar då var rejält på pikkalurven och de som hade kamera hade åkt hem före den tiden.....

Men vi " ELITEN"  som var kvar till 04.30 hoppas jag har minnet kvar och kan tänka tillbaka och skratta åt den efterfesten :)


JAG VILL TACKA ALLA SOM KOM FÖR EN MYCKET TREVLIGT SÄLLSKAP OCH MYCKET FINA PRESENTER!!!!
NI ÄR GULD VÄRDA!!!







HOPPAS NI HADE LIKA JÄVLA KUL SOM JAG HADE!!!!!!! TACK!!!


 

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh yes att jag hade :) Det var en lyckad kväll,helt gudomlig bål som kanske blev lite för mkt av åxå skämms

Tack tessa för en oförglömlig kväll!

PUSS

2009-03-11 @ 20:36:08
Postat av: Hanna

Tack för grattiset och grattis själv i llåååångt efter skott :/ Tänk att du kommer ihåg min födelsedag, din ser ut att ha varit kanon!! Partyprinsessan forever terese!! kram

2009-03-15 @ 12:31:43
URL: http://hannatanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0