Ännu en vecka förbi...

Ja, exakt...ännu en vecka har sprungit förbi med stormsteg....



Min nya profilbild!


Förra fredagen trodde jag att jag skulle bli chaffis åt min kära sambo som var på firmafest...men så blev icke fallet. Efter mycket tjat från Johan och hans jobbarkompisar och beslutångest så började jag poppa musik och blanda grogg efter grogg samtidigt som jag gjorde mig iordning, satt här hemma och hade förfest i min ensamhet, låter väldigt desperat men det var faktiskt kul, hade ju några samtal som sällskap =) Det var en rolig kväll med 30+ med mycket dans och goda groggar. Johan var dock i sitt essä den kvällen, blev nog alldeles för mycket för honom, haha, det är inte ofta man får se han så packad, brukar hända max en gång/år. Så jag fick ta hand om honom den natten.....

Lördagen hade jag bestämt massa saker som jag skulle fixa....men tror ni det blev av?...NEJ!....Johan låg som ett kolli under en filt i soffan hela dagen, så han var inte mycket till sällskap. Det jag fick gjort var att vädra sängkläderna och dammsuga madrasserna och se på tv...haha...jaja. allt blir inte alltid som man tänkt sig. Kvällen åkte vi å beställde indisk mat och myste framför tv:n. Söndagen var lugn och skön, var iväg å kikade lite i några affärer sen hem och laga käk och bakade bröd och såklart kollade på Beck!



Vart tar tiden vägen!? Jag hinner ingenting som jag tänkt göra känns det som innan det är dags att gå och lägga sig!
Är det fler som känner som jag?


Annars har jag tillbringat veckan i skolan mån-tors och sen har det varit hem och käkat och iväg och träna. Det som har varit annorlunda denna vecka är att jag jobbat lite extra (ons å tors eftermiddag) för att få in lite extra cash!

Idag klev jag upp runt 9-tiden, åt frukost samtidigt som jag surfade lite och kollade på tv, sen har det varit översvämming i vårat badrum så igår låg johan på alla fyra och drog lös massa "mysigheter" i avloppet under badkaret... det har jag ägnat min morgon åt, att skurat silen och under badkaret, bläsch, så nu är det tamifanimej rent där! Snart ska jag sätta mig och plugga och sen fortsätta städandet i badrummet. Ikväll blire hemmagjord pizza och Finalen i Let´s Dance :)

 


Vad ska ni göra i helgen?


________________________________________________

Har något att se framemot, tack världens bästa Mamma!! <3  

Kommentarer
Postat av: karin

låter som en mysig fredag! jag ska åka till norrköping o hälsa på vänner. kommer bli galet roligt! hoppas du får en bra helg. kram =)

2009-03-27 @ 12:04:42
Postat av: Camilla Svärd

Jag ska skriva tenta på lördag, och när jag kommer hem från den så ska jag plugga inför en tenta på måndag. Hehe, rolig helg va. Måste ta chansen och beklaga mig lite när någon frågar =)

Ha en jättetrevlig helg sötis!



Kram Camilla

2009-03-27 @ 16:06:55
URL: http://camillascorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0