Hooj Hoj!

Nu ligger jag efter en vecka med bloggandet....

Förra veckan såg precis ut som denna vecka har gjort hitills, nämligen av skola, träning, plugg och vardagssysslor.... inte allt för rolig vecka...men det är ju så en vardag ser ut....bara att gilla läget helt enkelt!




Förra fredagen såg vi tv och åt kycklingwraps å drack nåt glas vin och några öl.....klockan började närma sig 23 då ringer det på dörren och min glada granne hoppar in lite vinglig under fötterra och frågar vad som händer, jag står i hallen med mysbyxor och osminkad och är lite lullig och svarar: Jadu, hahah inte mycket som jag ser ut!!....
....Efter några minuter har hon fått över mig på hennes sida så jag sätter mig på en stol i hallen och får håret och smiket iordninggjort av henne (som för övrigt är mkt skicklig på detta), super snyggt blev det som vanligt! Vi svepte apelsin-juice-groggar och dansade till pokerface sen var det dags att gå ner på krogen för att vara där i 1 timme och en kvart. 
På korgen dansade vi och blev bjuden av en trevlig göteborgare i baren! Jag hann en hel del på den tiden vi var där inne, höll bl.a. på att bli bortgift...haha....skulle få allt betalt och han bodde i Sthlm och skulle göra allt för mig och flytta hit på stuberten, jag bara vände på klacken å skratta.......
.....efter krogen var det dags för efterfest såklart, som vanligt när jag är i farten...Jag å grannen Emma befann oss i en central lägenhet på stan med två mkt trevliga men lite skumma killar och en helt normal tjej (eller?) och vi blev bjuda på öl och spelade biljad till sent på morgonen, tjålade massa skit och hade kul....så kul att jag klev innanför min egen dörr kl.06.40 på Lördag morgon, precis lagom till Johans väckarklocka ringde och det var dax för han att åka till jobbet....hahha...fy fan...men en sak  vet jag iallafall...jag är väldigt BRA på att....

.... ATT EFTERFESTA!!...(sen om det är bra eller inte det får man avgöra bäst man vill...)




Lördagen låg jag i sängen till 15, trött och seg som tusan....sen vräkte jag och Johan i oss pizza och kolla på film...Senare på kvällen blev det såklart MelodifestivalenFinal, och jag är nöjd med vinnaren, cool och annorlunda låt!! KUL!!!Hoppas att den går hem i Eurovison!! :)

Söndagen var det städning och bakning gör fulla muggar för på eftermiddagen hade vi nämligen ett efterskottskalas där några tjejer i klassen kom och firade mig i efterskott, så Jag&Luppen bakade en "hajktårta" och ställde fram bullar och massa kakor, usch va mätta vi blev....bläää...tårtan va så mastig men väldigt god! Fick ett fint spa-kit av tjejerna och ett jätte fint och personligt liten collage som dom pysslat ihop, tack bruttor för d!!!

 



Söndag kväll blev väldigt seg, tittade på tv och var så himla trött efter en fullspäckad helg, det tar på krafterna!


Imorrrn är det Fredag igen, guud så skönt...får se vad den här helgen har att bjuda på för spännande saker....återkommer med rapport om den...


* ...VÅR....*


____________________________

Till dig vännen: Jag finns här......


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja en del efterfester har det ju blivit när du varit i farten hehe ;) Men alltid lika skoj! Fast det roligaste att tänka tillbaka på e nog dokusåpan, do you remember haha ?

2009-03-19 @ 22:38:49
URL: http://zofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0