För en månad sen....

Ja, kära läsare, nu är det ledig så nu tänkte jag uppdatera mig lite så har ni och läsa...

Valborg 2009

Firades såklart i Uppsala som det har gjorts i 4 år nu, detta år var speciellt eftersom att min syster och hennes sambo följde med dit och upplevde uppsala under valborg, så kul att ni kom dit och hoppas ni hade lika kul som jag!!
Dagen startade med champagnefrukost på Johans pärons balkong, förljt av den vanliga promenaden till ekonomikumparken, där vi valde samma ställe som förra året, ett alldeles prima ställe. Dagen bestod av SOL, SKRATT, VÄLDIGT GODA VÄNNER, ALKOHOL= alltså en riktigt trevlig och go dag!!! Kvällen tillbringades hos Sofia och Andreas där vi grillade gott och tog nån grogg. Men var kom allt folk ifrån, ni förstörde stämningen på festen som vi hade från början...så vi stängde ut oss på ballen och hade våran egna lilla fest!! Den varade tyvärr inte så länge man var trött och sliten (är det så att åldern börjar ta ut sin rätt med när man bara är 25 år?) efter en hel dag med massa sol och dricka så det blev hemgång runt 12- snåret, men inte för Fia och Syrran, haha!

Här kommer bilder från en underbara valborgsmössoafton:

   
     
   
     
 
TaCk till alla som var med och gjorde denna dag till super!!

_____________________________________________________________________________________________


Helgen efter Valborgshelgen var det dax att ge sig av mot Ludvika för 25+25 års fest för Alex och Fia som har fyllt/skulle fylla 25ÅR!! Jag sammanfattar festen i bilder...

   
   



KUL det var att träffa er mina älsklingar!! <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0