Helgen v.17 och lite till...

Kände att det var dags för lite uppdatering....

Det enda jag behöver säga om helgen v.17 är att den blev inte som man tänkt sig....
Hade laddat för en vit helg utan en droppe alkohol, men när man bestämmer sig sådär i förväg har det en tendens för att det alltid blir tvärtom som det även blev denna gång, grannen Jonas och hans polare var rätt flitiga att bjuda oss på öl ute på gården i solen, dem bjöd oss vidare på en fest som sedan slutade med ett krogbesök...men det var kul och jag hade en trevlig och givande diskussion dem krogtimmarna...

Vi var även på vårmarknad i VBG denna helg och köpte strumpor och solglasögon =)


Förra veckan flöt på med bra takt, vi begav oss till vår skola som vi skiver uppsats om, var där och genomförde 5 intervjuer mån och tis, allt gick bra men det tar mycket på krafterna...

Tisdagseftermiddagen den 28/4 gick bilen fullpackad mot Uppsala för att umgås med vänner och svärfamilj och inte minst för att fira valborg 2009 (detta kommer ett helt inlägg om hade jag tänkt).

Första dagen i Uppsala bestod av plugg, valborgshandling av mat och frisörbesök (detta kommer ni även lägga märke till bland bilderna från valborg).  Sen på kvällen var det dags att hämta upp Min kära syster och hennes sambo vid tågstationen för att sen åka hem och sova och ladda batterierna för en hel dag med alkohol och skojsigheter....



Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att du håller det uppdaterat här ;) vilket inte jag har ngn möjlighet till när min dator inte vill som jag... ska skicka bilderna från valborg så du kan lägga upp! Ses imorgon för ännu ett dunder firande thihi :) Pyss pyss

2009-05-08 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0